Wednesday, October 21, 2009

minggu ketiga champion league 1...

pada malam tadi, aku dengan berdebar2nye tunggu perlawanan bola champion league. aku takut pesaing aku, kyol aku pitas point aku je. doh la point aku sblum perlawanan minggu ketiga ni hanya 4 point atas pada ye. player aku malam ni 6 orang je main (senarai name player aku dirahsiakan, takut brigat ngan kyol.. yohohoho). tapi kyol kabo ke aku yang player ye hanya 3 orang je main malam ni. jadi untuk pagi esok, aku dop brape runsing r kalu aku duk atas pagi ni sebab player aku lebih ramai main malam ni. aku malas nok g tengok bola kat kedai sebab ngantuk sangat, sejuk sangat dekpon, bola plop start pukul 3 pagi. dop tau r kedai mane buke pagi-pagi bute ni. aku tengok commentary dalam internet je la. aku geram betul r sebab pemain penyerang aku dop gol malam ni. geram molek rase. dengan ilmu yang penuh di dada, aku tarik nafas je dan bersabar sehingga keputusan ni habis. bile abis je keputusan, aku tengok penyerang aku dop gol pun. memang kecewa tahap maksima r sebab aku berharap sangat dekpon. tapi takpe r sebab pemain midfield aku wat gol, dah la kapten aku, hahahahha.... se gol je, tapi takpe r, janji ade point... aku tengok keputusan fantasy aku n kyol, aku masih duk atas lagi. hahahahahha.... tapi aku dop leh berlagok lagi sebab ade game lagi malam ni...

gambo diatas menunjukkan point pada pagi ini(macam wat report r plop)...

0 comments: