Friday, June 18, 2010

beroperasi semula......

Arghhh, bosannya aku duk kt rumah ni, xtau nk wt nape... sudah 3 minggu aku duk sj je kt rumah.... aku wat benda yang same je... mula-mula bangun mayang pukul 7, lepas tu tido semula, bangun plop pukul 1, lepas tu mandi, mayang, lepas tu tengok citer atau maen facebook sampai la pukul 6... aku g bersiap nok maen bola plop.... aku maen bola sampai la orang azan kat masjid... sume pemain-pemain bola(termasuk aku) menganggap azan itu adalah tiupan wisel bagi menamatkan perlawanan bola ini... aku g mandi, mayang..... hingga pukul 9, aku maen komputer plop, duk maen game, duk maen facebook, duk tengok citer... aku tengok citer sampai la aku rase ngantuk dan akhir sekali, aku g tido.....

inilah kehidupan aku pada musim cuti ni sehinggalah teringat nok update blog... sudah lame aku x t'pikir nok meng'update'kan blog aku yang sekian lame menyepi......